Khamis, 25 Ogos 2011

mercun+trial=Hari Raya

heeeeeeeeeeeeeeeee...oke....mula2 aku crita mercun dulu yaaaaaa...

gila td kat skolah mcm tmpat berperang daaaa...bunyi mercun sana sini....boom sana boom sini...nseb bek x boom boom pow...hahahaha...mana x mcm tmpat berperang...skali meletop satu skolah terkejut...awai2 pagi skolah td...aku p skolah dngaq lagu raya...pas2 ckgu buat pengumuman suruh smua pelajar lelaki p dewan terbuka pelajar pompuan p kantin...aku dok tau dah ada spotcheck dh laaa niee...fuhhhhhh....nseb bek dpa xtau yg aku bwak m-16 dlm beg...cmna laaa dpa x nmpak (oke yg nie aku muhong)....spotcheck punya spotcheck xdak apaa2 punnnn...xpaaa laaaa kmi blek kelas...yg bdak2 form 5 len ada exam dpa p dewan laaaa...


pas2 lbih kurang pkoi 10 lbih2 mcm tuh laaaa....ada pengumuman lg...ckgu kata semua pelajar lelaki yg bermotosikal ke sekolah kena p tempat motosikal...dpa nk check bwh seat motosikal...huh...kmi pun trun laaaaa...tgk2 xdak jgak yg kna tngkap...pnat laaa oiiiii...nek blek kelas...mrapu2 dlm kelas (bukan merapu pun...blajaq addmath kot...ingat kmi mls sgt kaaa)...dh pkoi 12 lbih...mulaaa start bunyi boom kat sna sni...terkejut 3 4 kali jgak laaaa...adoiiiiii...pas2 pkoi 1 kmi nk blek...kmi yg mai nie p bilik guru...ucap slamat hari raya kat ckgu2 smua....fuhhhhhh...terharu laaaaa....hahahahahaha...pas2 dlm dok ucap punnn ada bnyi lg...pnat dh aihh nk terkejut...adoiiiiii...pas2 smua blek dlm ujan renyai2


okee...crita psai trial pulak...

hahahahahha...pda tpat pkoi 1300 bertarikhkan 24/08/2011 ari khamis...trial spm kmi abes dh....hahahahah....lanieee result2 trial tolak tpi sat....nk raya pulakkk....hahahahha...yessss...x sabaq nk menghitung duit nie....hahahah...mcm budakkk kcikk jaaa...

oke aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIFITRI kpd semua yg knai aku...trutama skali bdak2 kelas 5C dan bdak2 yg rapat dgn aku serta guru2 sekolah...aku tau aku nakal tp aku x jahat...aku susun 10 jari nk pohon maaf kat ampa semua...kot2 ada aku kata kt ampa pas2 ampa terasa kaaa...MAAF ZAHIR jaaaa BATIN xdak kot cekk oiiii...hahahah


makan ketupat dan air soya
tidak lupa lemang dan kuih raya
kalau ada sedikit masa
jemputlah dtg kerumah saya

(aku buat sndiri pntun nie..merapu p laaa)



smapi sni jaaa kot aku tulis...len kali tulis len...

assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan