Sabtu, 9 Oktober 2010

korban jaa

xpa aku korban jaa...
dmi kwn2 kan...
kalau kwn susah kita tolong kwan...
kalau kita susah insyaALLAH kwan tolong kita plak...

nk jdi kan crita...
aku,tokwan dan pit ali...
p cc pda pukul 11 lbih laa mcm tuh...
sbb nk p wat kjaa akaun..
pnat gilaa tunggu...
sket pala pon ada...
sbb ada bdak men game kt cc tuh...
xpa laa skali skala...

pas2 nk blek tuh dlam pukul 12 lbih mcm tuh laa...
aku p antaq pit ali blek umah dia...
aku ngan tokwan
dia nek sorang...
pas2 masa blek nk antaq tokwan aku pcut moto aku dalam klajuan 140 km/j
masa tuh visor aku bukak...
abih laa berayaq mata aku...
dh mcm tgk cita hindustan dh..
hahaha...
xpa laa...cmna pon...
pas2 lpas antaq tokwan...
aku blek laa umah aku...
esok xtau cikgu tima ke tak keja kmi tuh...
kalau x trima maknanya kmi akan abaikan jaa laa bnda tuh...


assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan