Khamis, 14 Oktober 2010

syukur ALHAMDULILLAH...

kejadia nie berlaku td...

di pagi yang indah...
aku rasa indah kot...
sbab semua ciptaan ALLAH indah2 blaka...

aku smbung blek...

di pagi yang indah...
masa tuh dlam pukul 7.00 a.m
hah ! !
aku dh lmbat nk p kolah..
giler laa...
dh laa kna antaq adek aku p kolah SKJ 3...

seperti biasa mndi,smbahyang subuh,pkai bju kolah,kmaih buku (bru nk kemaih,pemalaih bdak bdak...hahaha),pas2 galaih beg kolah,pkai kasut,salam ibu cium pipi dan start moto...hahaha...
pnjang btoi rutin harian aku waktu bilaa nk p kolah...

masa aku start moto tuh dh pkul 7.15 a.m...
bwak laa...moto laju gak laa...
sbab dh lwat...takot xdan jaa...
adek aku kat blakang dh ketaq2 dh kat blakang aku...
sbab laju sgt...

lpaih antaq adek aku kat kolah diaa...
aku pecut truih..x ckp bnyak dh...
masa tuh dh 7.20 a.m...
lpas2 mcm mna tah aku tertgk blakang..
tgk jaa dpan ada keta brek mengejut...
huh...aku pon apa lagi...brek mengejut jgak laa..
patu tayar blakang mcm lari ke kanan dan ke kiri...
masa tuh dlam hati aku dok kata mang jatuh laa aku nie...
tgk3....fuhh ! nseb bek..x jatoh pon...
mlm tuh kan bru lpaih ujan...
jd jalan pon lincin laaa...
tuh yang tayar lari ke kiri dan ke kanan tuh..
pas2 aku pon p kolah...
aku rasa aku smpai kolah 7.25 kot...kalau x silap...
nseb bek PAK GUARD x katop pintu pagaq lagi...
kalau x aku x p kolah dh aih arinie...
wahahah...

tp apa2 pon ALHAMDULILLAH laa...
x jadi apa2...
kalau dak aku rasa aku dok ICU dh kot..huhuhuh..


MORAL OF THE STORY:jgn bngun lwat yer kwn2...hahaha


assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan