Ahad, 6 Februari 2011

urmm..pasai masa kot..

waaaaaa...skit kpala gila tadi kat tuisyen...waktu tuisyen add math..skit kpala laa..ngan org ramai..duduk berimpit..aduhhhh..dah laa kmi mai lambat..kna duk dpan laa..td aku ngan kawan2 jd budak baek sat..sbb kami dok berasingan..dok jauh2 plak tuh..xleh dok dekat2 sbb trlalu ramai sgt..x muat laa bilik tuh pun..pas2 xleh bncang jawapan laa..dh laa waktu add math..kalau 'abc' xpa laa jgak..tp aku berjaya jgak laa "menganswerkan" soalan yg cikgu bg..

dlm masa aku duk buat latihan yg cikgu bg tuh aku ada terpandang sesuatu kat wall dpan bilik tuisyen..ada ayat yg membuatkan aku berdebar2..waaa..heee..mcm nie ayat dia

"masa akan tetap berputar dan tidak akan kembali,
oleh itu kejarlah masa kerana ia menjadikan
kita agar terus berusaha"




lebih kurang mcm nie laa ayat dia..aku pun x ingat sgt..fuhh..ada makna tersurat dan tersirat dia..sapa2 yg paham maknanya paham laa..sapa dia yg x paham..buat2 paham dh laa ok..

urmm ingat yer kawan2..masa akan terus berputar..dan kita x boleh mengulanginya..



urmmm..xpalaa smpai sini jaa aku coretkan peristiwa yg aku alami..len kali aku coret lagi..sbb omwork mcm buquit(bukit) dh tuh..x buat2 lg..dh laa esok tinggal sehari jaa cuti..kalau x buat lari kat dataran laa jwbnyaa..urmmmm..ok laaa...

assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan