Jumaat, 24 September 2010

pnat tp syok...

pnat tp syok...
tuh laa tajuk yg aku nk crita...
mcm2 jd harinie...

arinie aku dan kawan2...
p gunung jerai...
dkat yan...
best gak tmpat tuh..
rasa mcm nk p lg...

mula2 nak nek mang truk...
bukit dia curam nk mampuih...
aku guna gear 1,2 dan 3 jaa...
nk guna gear 4 x brani dh..
sbb aku dh cuba guna gear4 ..
pas2 pulaih moto bg abeh...
pas2 moto aku mampuih...
hahahah...
start blek guna starter...


pas2 kt ataih tuh sjuk giler...
mcm kt OLD TRAFORD oww...
aku ngan kwn2 mcm nk mati kesejukan dh ataih tuh...
pas2 aku dan kawan2 trus cari blek air...
sbb sjuk sgt...
blek air pon mcm apa lg...
mangkuk tandas tersumbat...
air pon xdak...
pas2 kt ataih tuh kmi pon wat sesi fotografi...
brgmbaq sna sini...

pas2 nk turun tuh best...
xyah bukak enjin..
turun dgn sendirinya...
laju plak tuh...vrooommm...

pas2 smpai laa kt bwh ...
pas2 aku tgk jam pukul 6.30 dh...
pas2 aku kta kt dpa jom blek trus laaa..
lwat dh niee...
pas2 aku pon pederaih moto masok highway..
kelajuan moto aku masa tuh lam 140 km/j...
lju nk mampuih...
masa tuh ujan plak kan...
jalan pon basah...
nk wat cmna nk cpat...
ayah aku dh tpon suh blek dh...

pas2 kmi p makan kat tanah merah...
lpaih abeh makan...
kmi blek umah masing...

mcm tuh laa crita aku...
okay...


assalamualaikum....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan