Selasa, 7 September 2010

Selamat Hari Raya

selamat hari raya aku ucapkan...
lg bapa hari jaa lagi..
x lama dah kita akan meyambut bulan yg mulia...
ngee...x sabaq plak aku...xpaa sabaq jaa...

aku nk mintak maaf pada semua yg kenai aku..
(terutama klas 4C)..
aku tau aku slalu usik ampa semua..
aku bukan nk wat ampa marah...
cuma nk menghappykan keadaan...
maafkan aku nah...
nnti insyaALLAH kalau dh abeh raya aku wat laa blek...
hahahahah...(lawak jaa laa)...


aku ari first blek taiping...pas2 ptg or malam smpai laa jitra..
pas2 ari kedua aku nak set ngan paiz nk p umah ariff..
tuh pon kalau paiz tuh x ada p mna2 laa...
aku nk abaq kat ampa...
musim2 perayaan nie...bnyak laa sgt kmalangan yg berlaku...
so,bilaa blek ke kampong atau kemana2 tuh pandu laa dgn cermat...
seperti pepatah...

pandu cermat
jiwa selamat...

ingatlaa org yg tersayang...

pas2 aku nak abaq jgn men mercun wey...
nnti raya xdak jari kaa tgn kaa bru ampa semua tau..
aku dh serik dh kot men mercun tuh...
kalau nak men juga..
men mercun bawang takpa kot...
hahahah..


skali lg aku nk ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


aku sja jaa buh warna warni nie supaya nmpak lbih colourful...
kan hari raya bnyak warna warni..
btul x...


asslamualaikum..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan