Sabtu, 4 September 2010

raya oh raya...

ramadhan semakin hampir ke penghujungnya...
bahang hari raya semakin terasa...
ramailah orang bershopping tidak terkira...
untuk menyambut hari lebaran yang mulia...


pantun nie reka sendiri...
x sdap pon buat2 sedap dh laa...
hahaahahah


nk jadikan cerita aku nie...aku,aidil,faiz, dan ariff..
p laaa bershopping...kt aloq setaq kot...
hahahah...blagak gilaa..
kami x laa troksgt shopping tuh..
sekadar yang mampu jaa...
mcm2 tmpat kami p...
best giler kelmarin...tp yg x bestnyer kami p 4 org jaa..
shopping punya shopping...aku terjumpaa laa
kawan setaman aku ngan adek dia kt sana...
tmbah lah lg ahli shopping tuh...hahahah
dh nak pukul 7 mlm dh...aku ngan faiz pederaih moto
masing2 kt highway...takot2 xdan bukak posa...
awal2 kami singgah kt marvelous char koey teow...
pas2 tukaq pikiran...kami p KFC jitra...
punya laa ramai org...pas2 kak yg jga cashier tuh wat panaih boleh...
org nk apa pon bg jaa laa..kita bayaq duit kot...
kata org customers is always right...
btul x...
dgn lafaz bismillahirohmanirohim...
kami pon makan kt situ ngan seleranya...


smpai sini jaa kot...len kali ada masa tulis lg...ok


assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan