Rabu, 24 November 2010

cita merapu aku...

ســـــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


assalamualaikum...
cmna semua kwn2 pda cuti ujung taun nie..
best dak...?
harap2 best laa yer...

aku dh lma dh x bkak belog nie..
wei belog hang jgn anggap aku x syg hang...
aku syg hang owww.....
nie pon atas permintaan rmai..
aku update gak laa...
walaupun xtau nk tulis apa..
aku kerah gak laa otak aku..
tulis p jaa laa...merapu pon xpaa laaa noh...

ok arinie aku bukak belog nie..
aku nk cita kat ampa pasai cuti ujung taun aku...
cuti yg plg x best dlm idop...
nk tau dak pasai apa aku ckp lagu tuh...
sbb rutin harian aku kat umah...
  • makan
  • tidoq
  • tgk tv
  • on9
yg len x pyah sbut kot...
mang x best aku ari2 mcm nie..
giler boring...
walaupon ada moto...
minyak xdak watpaa..hahahah^^
sbb sumber kewangan x msuk....
sbelom cuti nie xpa laa..
dok skolah...ayah aku bg duet blanja tiap2 hari...
lanie cuti terperuk laa kat umah...
kalau aku kuaq pon...
p dkat2 jaa...contoh p umah kwn2 yg dkat2 jaa...
plg jauh pon kat TAMAN SURIA...

rindu thap laa ngan kwn..
rindu kat skolah...
rindu kat seseorang....hahahah...(mcm laa ada)^^
bilaa cuti nk abeh...
x sabaq nk p kolah..
hahahah

nie laa manusia...
bila skolah xmau p..
bila dh cuti bru tringat skolah...
hahahah...mcm aku laa tuh...
tp apa2 pon aku rindu skolah SMK PAYA KEMUNTING laa

tahun dpan dh 17 TAHUN dh anak en Zulkifli ngan pn Halmahsham nie yer...
dh bosau upanya...pas2 nk amek Sijil Pelajaran Malaysia...
gila cuak..dh boleh terasa bahang dia..
sbb bdak form 5 taun nie tgh peksa skrang nie...
apa2 pon Good Luck laa bdak2 Form 5 SMK PAYA KEMUNTING..

"do the best,achieved the best"

(waaa,mcm Datuk Rahim Razali laa..lam iklan Sukan SEA Guangzhou)

nk cita apa lagi..
yg tuh jaa kot..xtau nk taip apa dh...
tunggu lah 27/11/2010 bersamaan ari sabtu nie aku nk p KL LUMPUR..
nnti aku cita plak pasai aku ronda2 kat tmpat tuh yer...

assalamualaikum...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan