Khamis, 11 November 2010

mcm2 ragam..

hahahah...mcm apa lg...
ptg td aku,danish, ngan jatt p umah aidil..
hahahaha...
kmi p nk men PS2 kat umah dia..
sbb dpa nk men game bola apa tah..

pas2 kmi mndapat tahu ada seekor biawak kt blakang kdai SRI IMPIAN..
bsaq gak kot adek dia kata...
kmi pon bergegas p blakang kdai dia..
aidil suh ambik btg pnyapu kaa apa kaa sorang satu..
mak aidil tuh kta binatang tuh dok lam lubang kat lonkang tuh..
kmi pon p tgk..pas2 aidil p ambek sisa mkanan..
pas2 cmpak kat lam lubang tuh..nk umpan dia laa..
suh dia kluaq...tgk dia x kuaq pon...xpa laa cmtu..
ada btu lam longkang tuh...aidil ambik pas2 tutup lubang tuh..
pas2 danish nmpak bata kat tp tuh..
dia ambik pas2 tutup jgak..
aku pon ambik lg bata ttup...smpai binatang tuh xleh kluaq kot..
jatt tgk jaa kmi wat aktiviti tuh..

cita kat lam umah aidil plak...

lpaih katup lubang tuh..
kmi pon ltak blek batang pnyapu kt tmpat dia..
pas2 msuk laa lam umah dia...nk smbung men game laa..
aku ngan danish masuk luuu...
smpai jaa dpan pintu bilik umah aidil..
ada plak sekoq binatang ciptaan ALLAH nie dok blari kat bwah mjaa..
hah sudaa..ngat kaa apa ..rupanya tikus...!
danish mnjerit kat aidil ..
weiii...! tikus...
aku pon terkejut gak...hahaha
danish ngan jatt geli dah..
pas2 aidil mai bwk penyapu ngan penyodok(cam)...
aku tgk ada ridsect(btoi xtau aku eja)..pas2 ada botoi pewangi..
g org dok smbuq umah tuh...
aku konpius nk pilih yg mna satu...
pas2 danish kata ambik ridsect tuh..
smbuq3...
pas2 aku ambik tunduk cri binatang tuh...
pas2 aku truih smbuq kat dia....
x kna...dia mlompat..smpoi gak aku tgk dia mlompat..
bengong btui..
pas2 dia lari kluaq bwh mjaa tuh..
dia p kat almari tv..aidil xdan nk katok bnda tuh..
dia msuk celah2 almari tuh..nk wat cmna ..
aidil kata biaq laa...dia kta kucing dia yg tangkap..
pas2 tinggai lam umah..bengong..hahaha
pas2 kmi masuk lam bilik aidil...
smbung men game...

lwak btoi laa td..
weiii...!
aku xkan lupaa laa peristiwa td..

assalamualaikum...

2 ulasan: