Khamis, 20 Januari 2011

bola punya pasal laa...!

aduhhhh..!
dpa mau antaq kaa dak team bola bwah 18 nie..
tiap2 taun pihak skolah antaq..pasaipa taun nie dpa xmau antaq..slack btoi..
skit hati pun ada..antaq jaa laa..bkan ada masalah apa pun..kalah menang nasib laa adat permainan..

td kat skolah..cikgu kata ada friendly ngan team budak2 bwah 15..
aku pun p laa jgak ptg td..training jgak laa mcm mna pun..tgk dh siap2 smua pkai kasot bola..
lari 2 round padang..panas badan skit2..cikgu kata x jd plak lwn..sbb nk bg team bwah 15 powe skit..pas2 cikgu ada bwak mai bola..
amek p main kat tgh pdg..bg laa sorang skit..bg ckop dua team..men laa pnya men..
tiba2 kaki aku..kaki yg telah dikurniakan oleh ALLAH S.W.T telah terasa skit..dia mcm tarik laa org tua2 kata..sakit dia..YAA ALLAH..hnya ALLAH DAN AKU JAA TAHU..pas2 aku suh kwn aku sepak tumit kaki..pas2 ok laa skit..pas2 aku smbung men lg..men punya men..tarik lg..aduh..kluaq pdg plak..pas2 kwn aku mai sepak tumit lg..pas2 rasa ok skit..smbong men plak..syok men kna lagi..aduiii..time nie kwn aku x mai tolong dh..aku cuba wat sndiri..bkan sepak tumit aku sndiri..jln mcm besa laa..pas2 kwn aku tnya dh ok ka..pas2 dia kata ang xyah men dh laa..stg lagi truk stg xleh men trus..pas2 aku pun jnis ktegaq jgak..p men jgak..smpai laa nk abes men..aku terjatuh dn truih kaki aku tarik lg..aduhhh..skit btoi..pas2 ada laa kwn aku dua org mai tolong..sepak tumit..pas2 CIKGU ZUL pun mai tolong jgak..pas2 CIKGU ZUL tiup wisel..
kira abes dh laa kmi men..p kat bag..mnom ayaq..blek umah truih..sbb asaq x smbahyang lg..

skit dia terasa smpai ke laa..
skit btoi laa..cmna nk turun ari ahad nie..ngan ada tuisyen lg..
BOLA or TUISYEN..hrmmmmm
nnti aku pikiaq len..
aku nk p sapu ubat laa kat kaki..supaya cpat smbuh..heeeee

assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan