Jumaat, 28 Januari 2011

Malam Sebelum Merentas Desa...

gila cuak..pasaipa xtau..esok nk merenas desa hoi..8 KM kot..Bkan 8 Meter..cmna laa esok..rasa mcm x sedia lagi laa..aku boleh lari kah..mcm mna nie..gelisah btoi..x p kolah stg takot2 kna dnda laa..apa laa..kna lari jgak laa sbb taun nie..taun last jaa nk lari pun..taun dpan xleh merentas desa dh..sbb dh abes skolah laa..

aku kan masok team bola sepak skolah..Cikgu Zul kata ari khamis arituh..untuk plajar2 yg masok team bola sepak tuh..saya nk kamu smpai dkat skolah 50 minit slepas larian bermula..gilaa laa..jnoh lari..aku stakat lari 100 Meter tuh boleh laa..nie nak lari 8 KM hoii..ngat snang kaa..bkannya smudah 1,2,3 (mcm iklan susu laa plak)..

apap2 pun aku ttap akan cuba sdaya upaya aku..taun nie aku nk laa jgak satu medal untuk acara merentas desa nie..dh lapan taun aku cuba..x boleh2 pun dpt..apa smpai 8 taun..?
yer laa..dari skolah rendah Standard 3 lg..aku x mnang pun larian merentas desa nie..skolah mnengah Form 5 nie aku nk laa jgak nek pntas amek adiah..walaupon dpt no 10..jd laa bg aku..
drpada xdak lansung kan3..

apa2 pun kita tunggu laa keesokkan arinya mcm mna..?
pnat kaa x..?
boleh mnang kaa x..?
so,tunggu jaa laa kwn2..

assalamualaikum...

p/s:cuak mcm nk amek SPM jaa..hihih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan