Jumaat, 7 Januari 2011

sekolah punya cerita..

hahahah..walaupun aku x on9 FACEBOOK..
aku ttap nk update blog nie..
kat sini jaa laa ampa leh tau aku sihat kaa dak..
kalau aku dok update tuh maknanya aku sihat laa tuh..
kalau x pham2 sja doh..
aku nk cerita pasai aku di sekolah...

nama sekolah aku SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PAYA KEMUNTING..
kat lam kolah tuh aku duk lam kelas 5 CEMERLANG..
bdak2 kelas tuh agak kenal laa jgak ngan aku..
agak happening klas tuh..tp sunyi laa..bdak2 nakal tapi baik tuh dh tukaq kelas..
jd happening2 lagutuh jaa laa..x laa seberapa happening sgt..
cikgu pon tukaq abes..tp ada laa sorg dua x tukaq..
dan ada dua tiga org cikgu yg aku gerun..hehehe..
yg dok klas aku tau kot..xpa laa cikgu mcm tuh laa yg boleh menaikkan smangat aku..
trima kaseh cikgu,guru,cikgu,teacher dan seangkatan dgnnya laa..
kelas nie amek jurusan AKAUN..susah doh subjek nie..mang gila laa..
masa form 4 pun xtau apa aku blajaq..pham2 lagutuh jaa..tp x laa nk paham sgt..
form 5 nie..aku amek serius pasai subjek nie..failed sja jaa laa duk kelas AKAUN tuh..
blajaq dua taun sia2 jaa laa..insyaALLAH aku boleh bwak kot..cuma tingkatkan usaha jaa..

taun nie aku ngan geng2 jd senior laa lam kolah tuh..smpoi gilak..heheh..blagak jap..
mkin meningkat umo makin sukar laa cabaran dan tanggungjawab yg akan dipikul..
tp aku yakin aku boleh buat semua cabaran dan tanggungjawab tuh...

chaiyok,,..
chaiyok,,..
chaiyok,,..

smpai sini jaa cerita skolah aku..aku update len kali plak..

assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan