Sabtu, 29 Januari 2011

dpt gak akhirnya..

hahahaha..wei aku dpt jugak akhirnya..bkan dpt medal laa..dpt tamatkan larian merentas desa Sekolah Menengah Kebangsaan Paya Kemunting tanpa berhenti sejauh 8 KM..walaupun x mnang aku rasa puas hati laa..dpt lari..kaki pun rasa sakit..awai2 start mang berdebar2 laa kan..lpas sparuh berlari rasa pnat laa apa lagi..pas2 ok laa sikit..

smpai jaa kat kolah..aku rasa kaki aku x pijak tanah dh..mata dh biru..tangan dh sjuk..peluh kluaq x berenti2..p mnom ayaq truih..walaupun x byaq duet lg..hihihih...jhat gilaa..kira apa..pnat kot lari..pas2 dpa x bg ayaq..pas2 lma kelamaan rasa mkin ok laa skit..

pas2 lpas semua smpai kat skolah..cikgu jemuq kami kat dataran..ckp2 sat..pas2 Cikgu Zul suh kmi semua p dewan terbuka untuk acara penyampaian adiah..fuhhh...yg mnan2 pun bdan2 tegap2 smuanya..walaupun x mnang..aku tpuk tangan p laa..bg smangat kat dpa..

abes dh laa merentas desa dlm kamus hidup aku..xdak lagi merentas desa..mna x nya..abes dh form 5..lpas nie tumpu kat olahraga plak laa..kalau ada rezeki ada laa medal dri SMKPK nie..heeee..

dh laa..pnat laa plak..nk p tidoq jap..sebelum zohor..

assalamualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan